(The Turkish Post) – Ankara’nın Nallıhan ilçesinde iki kardeş arasında çıkan tartışma cinayetle sonuçlandı. Cezaevinden izinli olarak çıktığı öğrenilen Beytullah Çevik, kardeşi Niyazi Çevik tarafından bıçaklanarak öldürüldü.
Olay, gece saatlerinde Ankara’nın Nallıhan ilçesi Çayırhan Mahallesi sınırlarında bulunan Çayırhan Gölü kenarında meydana geldi. İddiaya göre Niyazi Çevik ile cezaevinden izinli çıkan ağabeyi Beytullah Çevik göl çevresinde bir araya geldi. İki kardeş arasında henüz bilinmeyen nedenle başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.
Yaralı halde aracıyla hastaneye gitti
Kavga sırasında Niyazi Çevik’in yanında bulunan bıçakla ağabeyi Beytullah Çevik’i yaraladığı öne sürüldü. Ağır yaralanan Beytullah Çevik’in, olayın ardından kendi aracıyla Beypazarı Devlet Hastanesi’ne gittiği öğrenildi.
Hastanede tedavi altına alınan Beytullah Çevik, doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi. Olayın ardından çalışma başlatan polis ekipleri, şüpheli Niyazi Çevik’i Beypazarı ilçesinde gözaltına aldı.
Şüphelinin emniyetteki işlemlerinin sürdüğü öğrenilirken, Beytullah Çevik’in cenazesinin yarın Beypazarı’nda toprağa verileceği belirtildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.






















